سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید تا راه یابید . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :8
کل بازدید :89238
تعداد کل یاداشته ها : 30
103/1/10
9:25 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
علی شمسایی[215]
آشنایی بیشتر مشتریان و مصرف کنندگان انواع کاغذ با موارد آماده عرضه ,محصولات تولیدی ,امکان دریافت سفارشات خارج از لیست موجودی اطلاع رسانی در مورد کالاهای جدید خبر ها در مورد تغییرات و قیمتها به صورت روزانه و نحوه عرضه .....,دریافت سفارشات و ارتباط پیوسته با مشتریان درتهران و شهرستانها از اهداف ما برای رضایت مشتریان و راه اندازی این وبلاگ است . تلفن تماس مدیر پخش کاغذ نوین: ۰۹۱۲۲۹۵۹۴۰۵ علی شمسایی ۰۹۱۹۰۳۰۰۰۳۵

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
بهمن 91[15] فروردین 92[8]
پیوند دوستان
 
در انتظار آفتاب alone بلوچستان وبلاگی برای تمام دوستان .: شهر عشق :. پیامنمای جامع راز رسیدن به شادی و سلامتی دل شکســــته یکی هست تو قلبم.... شهریار کوچه ها Manna چشمای خیس بهشت بهشتیان باور من...!!! wanted ܓ✿ دنـیــــای مـــــــن موزیک انلاین رویابین دل سپرده به...... دوستانه زنگ تفریح محسن حیدری عشق و تنهایی عرفان وادب شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة yas سکوت پرسروصدا ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ I love you دانشجوی میکروبیولوژی 91 دانشگاه آزاد اشکذر از یک انسان **هرچه میخواهددل تنگت اینجا هست **عاشقانه ها صداقت جوجو چیزهای جالب جالب انگیزناک آسمان آبی مطالب جالب sms های جدید آبی به رنگ آسمان Arad robotic industries|صنایع رباتیک آراد مطلع مهرورزی ومحبت اس ام اس دل خسته یادی از خاطرات گذشته هشدار یادته قبلا میگفتم زندگی با تو بهتره؟!اشتباه میکردم عزیزم... تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمـــــــــــــــک خونه دل گـــــ مثل گرگ پــــــــــــــیر زندگی ایده آل جوانان بیجار داستانک گریه های شبانه
پخش کاغذ نوین یکی از بزرگترین مجموعه تولید و تامین انواع کاغذ فتوکپی وپرینترو سایر کاغذهای مورد نیاز بخش اداری در کشور دارای نمایندگی رسمی از کشورهای اروپایی و آسیایی و تولید کننده بزرگ کشور در خدمت مشتریان گرامی میباشد.که با هدف تهیه و توزیع علمی کاغذ مورد نیاز ادارات، سازمانها و شرکتهاودفاتر فنی و فتوکپیها با سالها تجربه مدیران کار آزموده در کشور راه اندازی شده است .
این پخش برآنست تا احتیاجات مشتریان ومصرف کنندگان گرامی را در جهت تامین کالای با کیفیت وارزان در اسرع وقت فراهم آورد.
این پخش مقصدش شرکتها-سازمانها-ادارات-دفاتر فنی و فتوکپیها و تمامی مصرف کنندگان و توزیع کنندگان سراسر کشور و مقصودش ایجاد شیوه نوین در توزیع انواع کاغذ مورد نیاز مصرف کنندگان است.
رمزش سرعت و صداقت در کاراست و کسب رضایت مخاطبان محور حرکتش،رقابت شرافتمندانه ، احترام به همکار و در عین حال سعی در پیشی گرفتن ،استراتژی خارجی
وتامین پرسنل توام با خوشرفتاری و قدرشناسی و ایجاد فرصت پیشرفت ، استراتژی داخلی اوست.

محصولات پخش کاغذ نوین در 2 دسته کاغذهای برش داخل با مارکهای نوین پیپر وکپی مکس و کاغذهای فابریک (انواع کاغذهای وارداتی) در گراماژ ( 60-70 -80 -90 -100 ) ، در سایزهای A4 و A3 و A5 و انواع رول وشیت(بند) وسایر کاغذهای مورد نیاز مصرف کنندگان عرضه میگردد.


آندسته از مشتریان گرامی در سراسر کشور نسبت به دریافت نمایندگی پخش کاغذ نوین تمایل دارند میتوانند با مشاوره تلفنی (مدیر پخش آقای شمسایی 09190300035-09122959405)- نسبت به در یافت نمایندگی پخش محصولات اقدام نمایند.

مشتریان ارجمند با توجه به نوع کاغذ مورد نیاز خود خرید خود را انجام می دهند و با توجه به ضوابط حمل ، کالای خود را 2 روز بعد در شهرستان و 4 ساعت بعد در تهران ، دریافت می کنند:
تهران: حمل کاغذ فقط برای 100 بسته یا 20کارتن رایگان می باشد.
شهرستان: حمل فقط تا باربری در تهران و تحویل به باربری برای حداقل50کارتن یا250 بسته بصورت رایگان انجام می شود.

وضعیت پرداخت:

- تهران: محصول خود را از طریق مشاوره تلفنی انتخاب می کنید. سپس وجه کالای خود را از 2 طریق پرداخت می نمایید:

1- پرداخت از طریق پرداخت به حساب پخش کاغذ نوین یا کارت به کارت به شماره کارت با توجه به اعلام ( شماره کارت) از طرف پخش کاغذ نوین.

2- پرداخت نقدی در محل تحویل کالا به پیک پخش کاغذ نوین

تحویل کالا
- شهرستان: همکاران شهرستان با خرید حداقل لازم برای تحویل به باربری ، وجه کالای مورد نظر خود را به حساب پخش کاغذ نوین واریز نموده و 1 روز بعد شماره بیجک باربری را از پخش کاغذ نوین دریافت می نمایند و پیگیریهای بعدی خود را از طریق باربری شهرستان خود انجام می دهند.

در صورتیکه با خرید دچار مشکل شدید با تلفنهای پخش کاغذ نوین تماس حاصل فرمایید.

مدیریت پخش :آقای علی شمسایی

09122959405

09190300035

دفتر فروش مرکزی:تهران-بلوار آفریقا(جردن)-خیابان یزدان پناه-شماره40-طبقه5واحد20

09122959405

09190300035

علی شمسایی

فکس:02188790310

آدرس کارخانه:قزوین-کیلومتر17جاده بویین زهرا-شهرک صنعتی لیا-خیابان صنعتگران-خیابان کار-قطعه310

تلفن فروش کارخانه:09190300035 علی شمسایی

www.novinpaper.ir


91/11/27::: 4:44 ع
نظر()