سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرشتگان با خشنودی بالهایشان را برای جویای دانش می گسترانند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :13
کل بازدید :89433
تعداد کل یاداشته ها : 30
103/2/6
6:32 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
علی شمسایی[215]
آشنایی بیشتر مشتریان و مصرف کنندگان انواع کاغذ با موارد آماده عرضه ,محصولات تولیدی ,امکان دریافت سفارشات خارج از لیست موجودی اطلاع رسانی در مورد کالاهای جدید خبر ها در مورد تغییرات و قیمتها به صورت روزانه و نحوه عرضه .....,دریافت سفارشات و ارتباط پیوسته با مشتریان درتهران و شهرستانها از اهداف ما برای رضایت مشتریان و راه اندازی این وبلاگ است . تلفن تماس مدیر پخش کاغذ نوین: ۰۹۱۲۲۹۵۹۴۰۵ علی شمسایی ۰۹۱۹۰۳۰۰۰۳۵

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
بهمن 91[15] فروردین 92[8]
پیوند دوستان
 
در انتظار آفتاب alone بلوچستان وبلاگی برای تمام دوستان .: شهر عشق :. پیامنمای جامع راز رسیدن به شادی و سلامتی دل شکســــته یکی هست تو قلبم.... شهریار کوچه ها Manna چشمای خیس بهشت بهشتیان باور من...!!! wanted ܓ✿ دنـیــــای مـــــــن موزیک انلاین رویابین دل سپرده به...... دوستانه زنگ تفریح محسن حیدری عشق و تنهایی عرفان وادب شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة yas سکوت پرسروصدا ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ I love you دانشجوی میکروبیولوژی 91 دانشگاه آزاد اشکذر از یک انسان **هرچه میخواهددل تنگت اینجا هست **عاشقانه ها صداقت جوجو چیزهای جالب جالب انگیزناک آسمان آبی مطالب جالب sms های جدید آبی به رنگ آسمان Arad robotic industries|صنایع رباتیک آراد مطلع مهرورزی ومحبت اس ام اس دل خسته یادی از خاطرات گذشته هشدار یادته قبلا میگفتم زندگی با تو بهتره؟!اشتباه میکردم عزیزم... تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمـــــــــــــــک خونه دل گـــــ مثل گرگ پــــــــــــــیر زندگی ایده آل جوانان بیجار داستانک گریه های شبانه
 

فروشگاه خودتان را داشته باشید

پول در کجای اینترنت است و چگونه آن را به دست آوریم؟

اخطار جدی: اگر این مطلب را با دقت نخوانید احتمالاً بزرگترین فرصت پولسازی خود را در زندگی از دست داده اید.

پول دقیقاً در همین جاست، جایی که شما می توانید برای خود کسب و کاری ساده ای راه اندازی کنید، کسب و کاری که در عین سادگی می تواند بسیار سودآور باشد، حتی فراتر از تصورتان!

ما در اینجا به شما تجارتی را معرفی می کنیم که سریع و ارزان راه می افتد، اما می تواند برای شما تا ماهیانه 3 میلیون تومان و حتی بیشتر درآمد داشته باشد.

صحبت از چقدر پول است؟

آیا با خودتان فکر کردید چرا باید همه شرکتهای معروف بزرگ دنیا و کشور عزیز مادر اینترنت بدنبال فروش اجناس و کالای معروف تولیدی خود را بفروشند؟

درست حدس زدید، چون بازار اینترنت بازار بسیار بزرگی است، اما چقدر بزرگ؟

من بدبینانه میگویم ماهیانه500میلیارد تومان، اما شما خودتان حساب کنید ماهیانه چند هزار تومان با بت فتوکپی از مدارکتان جهت انجام امور اداریتان پول پرداخت مینمایید؟ ، آنرا در 75میلیون نفری که در کشورمان زندگی میکنند و دانشجو،محصل،کارمند،وغیره هستند ضرب کنید. ممکن است عددهای من و شما و دیگران متفاوت باشد، اما فکر می کنم بزرگی این بازار را درک کردیم.

ما می خواهیم در زمینه راه اندازی فروش اینترنتی انواع کاغذ مورد نیاز بازار مصرف همراهیتان کنیم. این بازار اینقدر بزرگ است که برای کسب درآمد شما هم جایی دارد.

فروش اینترنتی انواع کاغذ،

احتمالاً انواع کاغذ را که در فروشگاها یا لوازم التحریرها میفروشند را دیده اید یا از آنها استفاده کرده اید.

در حالت سنتی مشتری به مغازه دار مراجعه می کند، کاغذ مورد نیاز خود را می خرد، و پول آنرا پرداخت مینماید.

اما فروش اینترنتی کاغذ به چه صورتی است؟ مشتری وارد سایت (وبلاگ ما )می شود، پول را از طریق سیستم پرداخت اینترنتی بانک ها یا از طریق کارت به کارت یا حضورا به تحویل دهنده کاغذ پرداخت می کند،و کالای سفارش شده خود را بدون هرگونه هزینه اضافی دریافت میدارد.

چطوری فروش انواع کاغذ در اینترنت می تواند پولساز باشد؟

شما فرض کنید یک مغازه در محل پر رفت و آمدی دارید و داخل آن کاغذ یا هر چیز دیگری می فروشید، طبیعتاً مشتریان شما از افراد همان محله به علاوه رهگذرانی است که از جلو مغازه شما رد می شوند. روزانه چند نفر وارد مغازه شما می شوند؟ اصلاً روزانه به چند نفر می توانید پاسخگو باشید؟ محدودیت ظرفیت فروش شما چقدر است؟ 100 نفر؟ 1000 نفر؟ 10000 نفر؟ 1000 نفر مشتری در روز یعنی مغازه شما از 8 صبح تا 12 شب یکسره باز باشد و بدون استراحت هر 1 دقیقه تقریباً 1 مشتری را راه بیندازید، البته به شرطی که مشتریان صف بسته باشند و پشت سر هم بیایند!

اما وقتی فروشگاه اینترنتی کاغذ داشته باشید اولاً از تمام ایران مشتری دارید، نه فقط از محله خود. ثانیاً محدودیت ظرفیت ندارید و سایت شما می تواند در هر لحظه به هزاران نفر همزمان کاغذ بفروشد و پول بگیرد، حتی وقتی شما خوابید!

تا حالا شده خواب باشید و پول دربیاورید؟

بیشتر شغل ها اینطوری نیستند، باید حتماً کاری انجام دهید تا پول دربیاورید. اما با داشتن فروشگاه کاغذ اینترنتی می توانید خیلی زود به جمع معدود افرادی بپیوندید که حتی در خواب هم درآمد کسب کنید. این حس فوق العاده ای است و شما را از دیگران متمایز می کند.

وبگرد پولساز شوید!

وبگردی خود را به ماشین پولسازی تبدیل کنید.

از جمع وبگردان بی پول جدا شوید و به وبگردان پولساز بپیوندید.

با داشتن یک وب سایت فروش اینترنتی انواع کاغذمی توانید در ساعاتی که پای اینترنت هستید به تبلیغ آن بپردازید و پول دربیاورید.

دفعه بعد که اعضای خانواده از شما پرسیدند پای اینترنت چه کار می کنی، می توانید با افتخار وب سایت خود را نشان دهید و نحوه پول درآوردن خود را توضیح دهید. مطمئن باشید به جای سرزنش های احتمالی قبلی، به وبگردی شما افتخار می کنند.

- سایت شما همیشه کاغذخواهد داشت و تأمین انواع کاغذ به عهده ما می باشد.

- پشتیبانی مشتریان شما از طریق یک خط تلفن رند و ایمیل به عهده ما خواهد بود.

- تأمین و تحویل کالا ی فروشگاه اینترنتی شما را نیز پخش کاغذ نوین انجام می دهد.

- شما تنها کار معرفی سایت، تبلیغات و جذب مشتری را به عهده دارید.

چرا ما می خواهیم شما پول در آورید؟

شرکت پخش کاغذ نوین از سال 78 تا به امروز در زمینه فروش انواع کاغذ مورد نیاز کشور ، اولین و بهترین پخش کننده بوده است. ما کارهای تولید ، تأمین ، توزیع وحمل کاغذ و پشتیبانی مشتریان را انجام می دهیم و شما کار فروش را. همکاری منصفانه ای است.

اگر کسی بخواهد خودش همه کارها را از صفر شروع کند هزینه های تولید،تامین،توزیع، هزینه خرید و تآمین کاغد، نیروی انسانی، تجهیزات و… اینقدر بالا خواهد بود که منجر به ضرر خواهد شد.

ما از سال 78 این کار را انجام داده ایم و الان فرصت برای حضور شما آماده است که شریک پخش کاغذ نوین باشید.

ما این تجارت پر سود را با مبلغ کمی ارائه می کنیم

همانطور که گفتیم فروش اینترنتی انواع کاغذ بالقوه بسیار درآمدزاست و برای افراد کوشا می توان ماهیانه چند میلیون تومان درآمد ایجاد کند. فرصت شراکت در کسب وکاری که همه چیز آن آماده است، همیشه مهیا نیست و از این رو یک فرصت استثنایی برای شما است که از امکانات شرکت پخش کاغذ نوین استفاده کنید و شریکش باشید.

این پیشنهاد از طرف پخش کاغد نوین تا ابد وجود ندارد و با تکمیل ظرفیت های موجود بسته خواهد شد.

در صورتی که هم اکنون از این فرصت استفاده نکنید و ظرفیتها تکمیل شود، باید منتظر بمانید تا دوره جدید واگذاری و احتمالاً با قیمت های بالاتر آغاز شود.

دریافت شرایط فروشگاه کاغذ.

www.papernovin.com

تلفن تماس مدیر پخش کاغذ نوین: 09122959405

                          علی شمسایی 09190300035